FANDOM

Po dwóch wyjazdach jako lekarz wojskowy w ostatnim światowym konflikcie Lekarz jest doświadczonym uzdrowicielem i kocha robić wizyty domowe. Chlubiąc się stopniami naukowymi w chirurgii, radiologii i paru innych dziedzinach, uzdrowi każdą ranę, jaką tylko może ponieść ludzkie ciało. Chociaż z chęcią leczy całe miasto, odmawia leczenia Burmistrza przez konflikt o fundusze. Ma na celu ratowanie ludzi od śmierci jak tylko potrafi, ale wciąż nie wie jak zatrzymać jedną osobę, która może osmalić ciała mimo leczenia: Podpalacza.

Informacje Edytuj

Nazwa: Lekarz (ang. Doctor - Doc)

Przynależność: Ochrona Miasta

Umiejętność: Każdej nocy leczy jedną osobę, zapobiegając jej śmierci.

Atrybuty:

  • Możesz uleczyć się raz
  • Będziesz wiedzieć gdy twój cel zostanie zaatakowany

Cel: Zlinczuj każdego przestępcę i złoczyńcę

Uwagi:

Strategia Edytuj

Siedź cicho i unikaj ujawniania swojej roli, jeżeli nie jest to koniecznie potrzebne. Możesz sekretnie chronić kogoś od śmierci, pozostając poza radarem Mafii.

Zatrzymaj swoje samouleczenie na późną fazę gry. Szansa na to, że zostaniesz zaatakowany przez mafię na początku gry jest mała, szczególnie jeżeli nie ujawniłeś swojej roli. Wraz z biegiem gry wzrasta jednak potrzeba ujawnienia roli. Jeżeli musisz to zrobić, rekomendowane jest użycie samouleczenia w nadchodzącą noc, ponieważ Lekarz jest przeszkodą do zwycięstwa dla Mafii i Seryjnego Zabójcy.