FANDOM

Na ulicach Salem człowiek w trenczowym płaszczu grasuje nocą w poszukiwaniu wskazówek. Detektyw jest byłym policyjnym detektywem, mającym na swoim koncie lata zwalczania państwowej korupcji. Używając swego wyczulonego zmysłu postrzegania, bada swój cel; jego dom, zachowania, interesy, a nawet śmieci by zdefiniować jego rolę w absolutnej tajemnicy. Jego związek z szeryfem jest niepewny, z powodu jego obawy o korupcję, ale znajduje sprzymierzeńców w Szpiegu i Obserwatorze.

Informacje Edytuj

Nazwa: Detektyw (ang. Investigator - Invest, Inv)

Przynależność: Dochodzenie Miasta

Umiejętności: Badanie jednej osoby każdej nocy w poszukiwaniu wskazówki co do jej roli.

Wyniki przeszukiwania:

Szeryf:

  • Twój cel nie jest podejrzany - Your target is not suspected.

Detektyw:

  • Twój cel ma delikatne informacje do ujawniena. Musi być Detektywem, Doradcą albo Burmistrzem - Your target has sensitive information to reveal. They could be Investigator, Consigliere or Mayor.

Doradca:

  • Twój cel zbiera informacje o ludziach. On musi być Śledczym. - Your target gathers information about people. They must be an Investigator.

Cel: Zlinczuj wszystkich przestępców i złoczyńców.

Strategia Edytuj

Podczas badania Śledczy otrzymuje wiadomość zależną od roli swojego celu.

Nastąpiły zmiany w wersji 1.5.0

Oto lista ról połączonych ze sobą pojawieniem się identycznej wiadomości:

  • Eskorta, Consort i Transporter - Twój cel jest uzdolniony w przeszkadzaniu innym - Your target is skilled at disrupting others.
  • Detektyw, Doradca i Burmistrz - Twój cel ma delikatne informacje do ujawniena - Your target has sensitive information to reveal.
  • Szeryf, Kat i Wilkołak - Twój cel czeka na idealny moment do ataku. - Your target is waiting for the perfect moment to strike.
  • Strażnik, Mafioso i Weteran - Twój cel posiada pistolet/strzelbę - Your target owns a gun.
  • Podglądacz, Forger i Sklerotyk - Twój cel pozostaje w cieniu. - Your target sticks to the shadows.
  • Szpieg, Szantażysta i Dozorca - Twój cel zna twoje najciemniejsze sekrety - Your target knows your darkest secrets.
  • Doktor, Diguiser i Seryjny Zabójca - Twój cel jest pokryty w krwi - Your target is covered in blood.
  • Ochroniarz, Ojciec Chrzestny i Podpalacz - Twój cel nie boi się pobrudzić rąk - Your target is not afraid to get their hands dirty.
  • Medium, Woźny i Ożywiciel - Twój cel pracuje z martwymi ciałami. - Your target works with dead bodies.
  • Survivor, Wiedźma i Łowca Wampirów - Twój cel trzyma się sam. - Your target keeps to themselves.
  • Framer, Wampir i Błazen - Twój cel może nie być kim się wydaje - Your target may not be what they seem.

Uwaga: Wkopani gracze będą widoczni jako Framer.

Zawsze zastanów się, czy warto ujawnić swoją tożsamość. Jeżeli inni gracze będą wiedzieć kim jesteś, staniesz się celem. Jeżeli natomiast wiesz, że obecne są role Ochrony Miasta, ujawnienie się wcześnie i dawanie informacji na temat podejrzanych osób może pomóc Miastu wygrać. Zrób wszystko, by nie ujawniać kim są Mieszkańcy, mógłbyś uczynić ich celem dla potrafiących zabijać Mafiosów lub Seryjnego Zabójcy.